Writergirl

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Jeanette - 1 december 2011 21:01

För att komma i lite julstämning så blir det nu årets första julfilm. Mys :)



Handling: En pojke och flicka dela en speciell sommar tillsammans. År senare, när båda finner attlivet inte blev som förväntat återvänder de till den plats som gjorde dem så glada som barn.Med hjälp av en Golden Retriever, kanske de kan komma över sina svårigheter och finnakärleken.



Mitt betyg: En charmig romantisk komedi med julmagi. Kanske inte den bästa julfilm som gjorts men sevärd och sådär charmig som bara en julfilm gjord för tv kan vara.


              


 

Av Jeanette - 1 december 2011 18:45

Idag har det nästan gått i ett hela tiden. Först hängde jag med mamma och syrran och handlade. Gäller att passa på så man slipper släpa hem kattsanden själv sen, haha. 


Efter det så gick jag runt på stan en stund. Köpte linsvätska eftersom min flaska snart är slut och så blev den en julklapp till mamma. Hade gärna shoppat lite till mig själv också men ska snart till Ullared så får allt hålla i pengarna tills dess!


Sedan blev det en fika med Ida med lite snack så klart. Nu sitter jag och grejsar lite med en bloggdesign som jag ska göra till henne. Hoppas hon blir nöjd sen :)


Ikväll blir det film och lite gott. Jag jobbar dag på söndag, så jag tjuvstartar min helg redan idag!


 

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards