Writergirl

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Jeanette - 4 januari 2012 21:57

En ny musikupptäckt tack vare Jenna som rekommenderade mig att lyssna på The Pretty Reckless. Tror detta är min favorit än så länge. 


Förresten, känner du igen tjejen som sjunger? Det är nämligen Taylor Momsen som spelar Jenny Humphrey i Gossip Girl. 



 

Av Jeanette - 4 januari 2012 18:57

Kan lugnt säga att det har gått i ett idag. Ingen vila alls har det hunnits med, förutom mat och en fika. Jag och mamma har ränt runt i halva stan och handlat mat. Tror aldrig mitt kylskåp har varit så fullt med mat som nu och bara frukt och grönt upptar två av hyllorna och då har jag inte ens allt där! Är sjukt taggad inför morgondagens start med detox!


 

Av Jeanette - 4 januari 2012 09:26

Sömndrucket försöker jag gnugga tröttheten ur ögonen. Blev inte mycket sömn i natt. Somnade av ren utmattning runt två-halv tre någon gång. 


 


Sitter i skrivandets stund smuttar på en egengjord förkylningskur (kan lägga upp receptet om det är intressant). Om det hjälper eller inte vet jag inte än, men det kan inte skada i alla fall. Har fått ont i halsen nu och mer snuvig så verkar som den förkylningen som varit på gång ett tag nu är oundviklig. Lagom till jag ska köra igång med detoxen... Så typiskt! 


Sitter och väntar på att mamma ska komma. Vi ska ge oss ut och handla och så ska jag passa på att slänga lite på återvinningen nu när jag slipper släpa dit det i omgångar. Hoppas det slutat regna då bara :P 


Bjuder på lite härligt 80-tal!



 

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards