Writergirl

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Jeanette - 6 januari 2012 12:37

En dag. Så länge varade min detox...  Som vanligt så blir jag sjuk så fort jag ska försöka mig på bättre kost och/eller träning. Så typiskt! 


 


Jag ska försöka att äta så bra som möjligt ändå, men vet att jag troligen inte kommer att orka få till alla måltider så som det ska vara. Dessutom så ska jag iväg och köpa lite glass till min onda hals, det enda som tycks hjälpa. Har hostat så mycket att det känns som ett öppet sår hela vägen ner. Då är det enda som lindrar lite kallt. Varmt kan också lindra lite, men inte lika bra som glass. Ska se om jag hittar någon film som jag kan köpa också så ska jag kura ner mig i soffan med en filt sedan och kurera mig. 


 

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards