Writergirl

Direktlänk till inlägg 10 januari 2012

Fotoutmaning

Av Jeanette - 10 januari 2012 12:22

Såg den här utmaningen på en blogg och tänkte att jag skulle göra den jag med, med vissa ändringar i listan. Börjar senare idag, men här kommer listan.


Dag 1: Självporträttl

Dag 2: Tema "olika"

Dag 3: En familjemedlem

Dag 4: Min hobby

Dag 5: En gammal bild

Dag 6: Tema "grön"

Dag 7: En bild som jag aldrig lagt upp

Dag 8: En favoritbild

Dag 9: Dagens

Dag 10: Detta gör mig glad

Dag 11: Tokigt

Dag 12: Väder

Dag 13: Tema "ljus"

Dag 14: En vinterbild

Dag 15: Kärlek

Dag 16: Självporträtt i svartvitt

Dag 17: Ett ögonblick

Dag 18: Känslor

Dag 19: Tema "två"

Dag 20: Detta skrattar jag alltid åt

Dag 21: När jag var liten

Dag 22: En sommarbild

Dag 23: I all hast

Dag 24: Nyaste bilden på mig själv

Dag 25: Valfri bild


Nu utmanar jag er att göra fotoutmaningen! Kommentera gärna så jag får se också ;)


 

 
 
Tess

Tess

10 januari 2012 12:43

Vad kul! När jag är klar med utmaningen jag gör just nu så kanske jag hakar på :-)

http://highlandertess.blogg.se

 
Mariette

Mariette

10 januari 2012 13:27

Hade varit kul, men jag har nog inte disciplinen till det =(
Rätt som det är så glömmer jag bort utmaningen för annat, måste vara åldern eller nåt =)

Gillar din blogg skarpt förresten! Lägger till dig på bl

http://mariettesrora.blogg.se

 
s p i n d e l t j e j e n

s p i n d e l t j e j e n

10 januari 2012 16:51

Härligt med utmaningar :) Och skoj med just fotoutmaning :)

http://www.spindeltjejen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette - 21 januari 2015 15:30

Förra veckan så fick jag hem masken från H&M som jag beställt och naturligtvis var jag tvungen att ha ett litet photoshoot. Den här gången delar jag endast med mig av foton i gråskala. Kul med lite omväxling :)             (Kommentera gär...

Av Jeanette - 19 januari 2015 20:24


Nejdå, jag har inte glömt bort er! Det som verkligen är terapi när man mår kasst är att pyssla med saker man gillar, även om det tar emot. Idag till exempel så var jag i den lilla butiken med Panduro-prylar här i Skövde och köpte lite dekorplast. För...

Av Jeanette - 11 januari 2015 21:31


Jag har idag börjat ta ner allt som har med julen att göra. Har endast kvar att byta gardiner och att plocka isär julgranen och få ner alla grenar osv i lådan (en utmaning varje år), men allt pynt är i sina respektive lådor som blivit transporterade ...

Av Jeanette - 11 januari 2015 00:25

Som säkert ingen undgått så har stormen Egon dragit in under dagen. Vad passar inte bättre då än soffa, filt och senaste Beck-filmen, Familjen! För att toppa det hela så passar jag på att mysa till det lite extra med skenet från julgranen. Det gäller...

Av Jeanette - 5 januari 2015 22:53

Som kattägare så har jag mer eller mindre fått vänja mig vid tanken på att få ha den där katteplaren med hemskt tyg som inte alls passar in här hemma. Men så en dag så tänkte jag att "nej, varför ska jag stå ut med något bara för att jag har katt!" (...

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards