Writergirl

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Jeanette - 14 januari 2012 14:08

Har lite smått panik! Fest ikväll och jag hittar verkligen ingenting jag kan ha på mig. Antingen så är det för mycket vardag eller så sitter det inte snyggt längre för att jag har gått upp för mycket i vikt. Jag hatar det här! Vill bara dyka ner i sängen och slänga täcket över huvudet. Det vore nog en bättre outfit för kvällen! 


När man är normalviktigt så är det så lätt att säga: "Hur kan man inte göra något åt att man blivit överviktig?". Det är lättare sagt än gjort för de där kilona smyger sig på en av någon anledning och helt plötsligt så väger man 15 kilo mer... Jag har tänkt så många gånger: "Hur kunde jag inte märka vart jag var på väg? Vad hände egentligen?" Nu är det så himla svårt att bryta det här mönstret som blivit en vana. Samtidigt så tänker jag att jag lyckades ta mig tusan att sluta äta godis som är min drog så varför ska detta vara så svårt för?!  


Jag vill verkligen inte var den där tjejen längre som står framför spegel för att kolla så att valkarna inte syns i just det klädesplagget...


 

Av Jeanette - 14 januari 2012 11:30

“When you're young, your whole life is about the pursuit of fun. Then, you grow up and learn to be cautious. You could break a bone or a heart. You look before you leap and sometimes you don't leap at all because there's not always someone there to catch you. And in life, there's no safety net. When did it stop being fun and start being scary?” 
- Carrie Bradshaw




   

Av Jeanette - 14 januari 2012 10:30

Jag bara älskar den här versionen!


Av Jeanette - 14 januari 2012 09:30

Dag 5: En gammal bild


En bild på mig från 2002 då jag fick för mig att jag skulle bli blond. (Håret var egentligen inte så gult som på bilden)




   

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards