Writergirl

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Jeanette - 23 januari 2012 23:00

Se inte denna film!


Handling: En grupp medicinstuderande startar ett dödligt spel. De tävlar om vem som kan utföra det perfekta mordet.




Mitt betyg: Jag fick känslan: "jaha, nu har jag just slösat bort en stund av mitt liv som jag aldrig kommer att få tillbaka". Var till och med så att jag spolade mig igenom den bitvis. För även om den inte var bra så ville jag ändå se hur det slutade. Egentligen så kunde den ha haft en hyfsad grundstory, men med en massa onödigt naket och droger så blev det bara platt fall. 


 


 

Av Jeanette - 23 januari 2012 20:03

Den här dagen har varit väldigt seg. Eller rättare sagt så har jag kännt mig väldigt seg idag. Har kört lite Wii idag, bland annat lite boxning. Som jag äger i förövrigt, haha.


Ska ta lite kväll nu så jag förhoppningsvis samlar lite mer energi till morgondagen! Blir lite filmtittande och filmen som ska ses är Pathology. Verkade bra när jag läste om den, men vi får väl se. Ibland kan ju själva storyn låta bra, men det har inte lyckats få till det lika bra. Recension kommer senare!


 


 


Av Jeanette - 23 januari 2012 10:30

Dag 14: En vinterbild


I år har det ju inte varit mycket till vinter så letade fram en vinterbild som togs för två år sedan.




   

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards