Writergirl

Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Jeanette - 19 augusti 2012 17:15

Spenderade större delen av gårdagen och idag hos mamma i Hjo. Igår åt vi en mumsig anananspaj med mandel i (superdupergott!) med glass till. Mmmmm.... (Som ni ser har jag redan ätit en portion :P)


 


Mamma tyckte också det var gott, se så glad hon ser ut!


 



Bild på mig får ni inte för såg ut som något katten släpat in, ätit upp och sedan spytt upp. Ja, nästan i alla fall :P


Idag var jag och mamma mjukglassugna, så vi riktigt hängde på låset. Ja, inte bokstavlig talat då så klart ;)


 


Jag gömmer mig bakom ett par stora solglasögon, man blir ju automatiskt lite coolare då. Ja, man tror att man är det i alla fall! :P


 


Mamma (härmapan) Christina vill också se coolare ut!


 


Vi gick förbi en klunga med träd där det ristats in olika namn, meningar osv på. Jag ville nästan hoppa upp och ner och samtidigt ropa "jag med, jag med" (med barnslig röst så klart!) :P


 


Ett besök på Titanic-utställningen blev det så klart (Titanic-fantast som jag är). Jag kan beskriva det med ett ord: besvikelse! Okey, man kan kanske inte förvänta sig så mycket när det är på en liten ort, men eftersom jag redan innan hade låga förväntningar så säger det en hel del tycker jag. Det var inte ens något som var något att fota. 


 


Istället så fotade jag en annan del av muséet som var uppställt som en gammal skola. Kändes lite som taget ur Lilla huset på prärien. Kunde nästan se barnen Ingalls sitta där bland bänkarna :P


 


 

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards