Writergirl

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Jeanette - 7 oktober 2012 20:11

För ett tag sedan så listade Aftonbladet 100 serier man måste se. Detta är min lista (inte någon speciell ordning), något kortare dock!


 


  • 2 ½ men 
  • Ally McBeal
  • Baywatch
  • Being Erica
  • Beverly Hills
  • Bones
  • Buffy the Vampire Slayer
  • Castle
  • Cityakuten
  • Criminal Minds
  • Crossing Jordan (Jordan, Rättsläkare)
  • CSI
  • CSI: New York
  • Desperate Housewives
  • Drop Dead Diva
  • Förhäxad 
  • Ghost Whisperer
  • Gilmore Girls
  • Glee
  • Grey's Anatomy
  • Harper's Island   (mini-serie)
  • Hart of Dixie
  • House
  • How I Met Your Mother
  • Lois & Clark
  • Lost
  • Medium
  • Melrose Place
  • Morden i Midsomer
  • New Girl
  • Once Upon a Time
  • Pantertanter
  • Rederiet
  • Revenge
  • Sex and the City
  • Skilda Världar
  • Supernatural
  • The Big Bang Theory
  • The Dead Zone
  • Tre Kronor
  • Tru Calling
  • Ugly Betty
  • Vampire Diaries
  • Vänner

 

Någon jag missat som borde vara med? Kanske någon som jag bara MÅSTE se? Den seriejunky jag är så är jag öppen för förslag!


 

Av Jeanette - 7 oktober 2012 12:58

Nu ska ni inte behöva vänta mer utan nu kommer vikt och mått från invägningen igår. Ingen rolig historia kan jag tillägga...


 


Startvikt (19/3): 82,5 kg

Förra invägningen (20/8): 77,9 kg

Nuvarande vikt: 80,8 kg


Har alltså gått upp nästan 3 kg, inte okey! Visst, ligger fortfarande på minus, men nu är det verkligen dags att rycka upp sig ordentligt och köra på som bara den!


Nu till måtten. Fråga mig inte hur vissa ställen har ökat... Förmodligen så mäter man ju inte riktigt exakt varje gång, men ändå, det ska ju minska!


  


 



Av Jeanette - 7 oktober 2012 00:48

Jag vet att jag lovade att lägga upp vikt och mått under dagen, men blev lite ändrade planer. En kompis kom över ikväll. Blev lite pizza (två gånger på två veckor, inte likt mig som vanligtvis äter det två gånger om året!) och ett par filmer. En massa tjejsnack blev det också så klart. En trevlig kväll som vanligt när vi umgås.


Nu blir det nanna kudde (efter ett avsnitt av The Big Bang Theory :)). Sov gott alla nattugglor!


  


 





Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards