Writergirl

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Jeanette - 9 oktober 2012 21:11

Jag har idag gjort något som jag inte gjort på väldigt länge och som jag aldrig borde slutat med. Nämligen varit på ett core-pass (mage och rygg, för er som inte vet). Om det var jobbigt? Nejdå, det alltid lätt som en plätt när man helt plötsligt använder muskler man inte kom ihåg att man hade... Väldigt skönt att ha första passet överstökat i alla fall, det är ju alltid det jobbigaste. 


 


 

Av Jeanette - 9 oktober 2012 13:09

Ingen solig och fin höstdag idag inte! Det är mörkt och grått, blåser kallt, regnar till och från och solen... ja, den lyser med sin frånvaro. Riktigt höstrusk idag alltså!


Jag kommer precis hem från en kort runda på Elins Esplanad med syrran och lille Leon. Hon fick mig att shoppa igen, haha. Ska lägga upp bild senare för nu blir det lite sen lunch!


Slänger in en lite höstbild jag tog när det var motsats till vädret idag...

 


 




Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards