Writergirl

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Jeanette - 10 oktober 2012 19:42

Passade på att ta en promenad i det fina höstvädret och självklart följde kameran med!


 


 

Av Jeanette - 10 oktober 2012 14:32

Jag vill alltid vara ute i god tid med julklappar för det är sååå skönt att vara klar och bara ta det lugnt när "alla andra" springer runt i panik veckan innan julafton i jakt på julklappar :P


 


Tänkte att jag skulle försöka ge lite mer personliga julklappar i år (i den utsträckning det går) och gärna något man kanske gjort själv. Men där stöter jag på patrull direkt! Göra sylt, godis och liknande är inte min grej och inget jag vill ge i julklapp. Göra något med foton är alltid roligt, men vad? Lätt för alla småbarnsföräldrar som kan ge t.ex fotoböcker till mor- och farföräldrar. En annan har bara katten, men hur kul är det att få en fotobok på en katt :P Nä, men skämt o sido, det är svårt att komma på något!


Tar emot alla tips! Och kommer ni (eller jag för den delen) på något bra så kan jag dela med mig i ett inlägg senare. Ni får naturligtvis en länkning till eran blogg som tack!

 

 

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards