Writergirl

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Jeanette - 18 oktober 2012 22:10

På lördag ska jag på min allra första klädbytardag. Eftersom jag aldrig tar mig tid för att fota och lägga upp på Tradera så är detta ett perfekt tillfälle att bli av med allt. För jag har ganska mycket... Eller vad säger ni?


 


Funderade på hur jag skulle få ner allt detta i resväskan (även om den är stor!), men det gick nätt och jämnt. Tur det finns lite extra utrymme i locket! Nu ska det bara märkas också...



   


 


Av Jeanette - 18 oktober 2012 09:52

Blev en tidig morgon idag också, dock inte innan sju utan hade ställt klockan på åtta. Försöker få lite ordning på mina sovtider för funkar inte som det är nu när jag kan vara upp till 2-3 på natten... Visst jag är lite av en nattuggla men jag behöver bättre rutiner helt klart! 


På schemat idag står ännu en långpromenad. Inte lika lockande idag, men det är bara att göra det! Lättare trots allt när man har sällskap.


 


 


Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards