Writergirl

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Jeanette - 21 oktober 2012 20:41

Ska ta och tända lite ljus här alldeles strax... Poppa lite goda, fluffiga, vita saker man kan äta (popcorn för er som inte listat ut det ;)), ta fram lite mumsiga blåbär ur frysen... Krypa ner ner i soffan och se en film... Kan inte bli ett bättre slut på veckan tror jag!


Kvällens film blir Enough med Jennifer Lopez i huvudrollen.



 

Av Jeanette - 21 oktober 2012 16:14

I fredags bar det av till mamma. Jag, syrran och Leon tog bussen dit. Kände mig som lite som en packåsna med min (mammas) stora resväska fullpackad med kläder, skor, väskort och skärp som skulle med på lördagens klädbytardag. Regnade gjorde det med och fick snilleblixten att klä in väskan i en svart sopsäck... Inte särskilt snyggt kanske men vad gör man ;)


 


Sen spenderades det en del tid med att märka upp allting! Brorsan var också där så blev lite myskväll som började med tacopaj. Mmm, såååå gott! (även om det ser ut som en enda röra på tallriken, haha)


 


Till "efterrätt" blev det chips och dipp framför X-Factor. (Chokladen åt naturligtvis inte jag av, snart ett år!)


  '

Jättebra med egna tallrikar! Man slipper sträcka sig hela tiden och de som nu vill dubbeldippa (jag är inte en av dom utan in med allt i käften direkt :P) kan göra det.

 

Lite bebismys blev det också :)


 


 


Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards