Writergirl

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Jeanette - 28 oktober 2012 16:41

Var dåligt med gissningar angående vad jag skulle vara igår. Förstår i och för sig att det kanske inte var det lättaste att gissa. 


Så vad var jag då? Jo, jag var Emily från Corpse Bride. Fast med min egen lilla tvist på det hela, dvs svart istället för vitt. Blev så sjukt nöjd! 



Kvällens första drink blev en Pimm's med hallon. Mmm...


 


 

Jag och Ida (som var Dead Prom Queen).


 

Jag och Angelica (som hade en Charlston-look).


 


 


Var inte så superroligt ute faktiskt, så vi gick hem rätt tidigt. Lite tråkigt så klart. Men vi hade supertrevligt innan utgången så på det stora hela blev det en lyckad kväll tycker jag :)


Klädde ni ut er under Halloween? Vad var ni?


 


Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards