Writergirl

Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Jeanette - 30 oktober 2012 19:24

En bild jag tog i somras. 


 


  


Av Jeanette - 30 oktober 2012 13:34

Jag vet att jag är sjukt seg när jag säger att jag först nu har börjat titta på Pretty Little Liars. Men jag ska förklara varför lite längre ner.


 


Handling: Fyra vänner håller ihop mot en anonym fiende, den mystiska "A", som hotar att avslöja deras mörkaste hemligheter, och samtidigt reda ut mysteriet med mordet på deras bästa vän.



Mitt betyg: Jag trodde att den här serien handlade om något helt annat. Trodde att det var ännu en serie, likt Gossip Girl (som var bra typ första säsongen) med snobbiga överklasstjejer som ljög och högg varandra i ryggen titt som tätt. Men jag kunde inte ha mer fel. Visst kan man tycka att det finns vissa likheter (tänker främst på att båda har någon som vet allas hemligher) men här finns det en fara som hotar och ett mord som man vill få ett svar på som gör det hela spännande och som gör att man vill fortsätta titta. Jag är just nu inne på slutet av säsong 2 och jag är fast!


              


 

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards