Writergirl

Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Jeanette - 31 oktober 2012 19:09

Idag är det ju egentligen den riktiga Halloween, som den firas i USA, så passar på att i allla fall tända lite ljus här hemma för lite myskänsla.


 


För er som missat det så var jag i lördags utklädd till Emily i Corpse Bride (fast svartklädd istället för vitt).


 

För fler bilder, kolla mitt tidigare inlägg.


 

Av Jeanette - 31 oktober 2012 17:27

Har spenderat en heldag med mamma idag. Passade på att få iväg lite skräp och handla kattsand (sjukt jobbigt att få hem på egen hand). Som vanligt fuskades det när vi umgås och den här gången blev det Almondy's daimtårta. Blev lite kvar och den smaskas det så klart på ikväll... 


Som vanligt (okey, inte så ofta kanske) så glömmer man något när man är och handlar. Är så himla sugen på clementiner så kände att jag inte kunde vänta med att gå och handla det. Var bara att pälsa på sig och ge sig iväg. Riktigt kallt idag, så halsduken (tuben) åkte på!


 


Ja, ni kan ju lista ut vad jag kommer göra ikväll... Äta daimtårta, kolla på Bonde Söker Fru och... äta clementiner!


 


 

Av Jeanette - 31 oktober 2012 09:19

Är det bara jag eller är det fler som är trötta på det här tråkigt vädret nu!? Soldagarna den här hösten kan man typ räkna på ena handen. Alltså lika solig höst som sommaren var... Jag behöver ljus! Är det så mycket begärt?? 


Håller det på så här så är det ett under om jag överhuvudtaget överlever den kommande vintern. I och med den återkommande vinterdepressionen så behöver jag allt ljus jag kan få. Med tanke på hur dåligt det varit av den varan hela sommaren och hösten, så har jag ett tufft halvår framför mig... 


 


 

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards