Writergirl

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Jeanette - 4 november 2012 16:29

Det är konstigt, men när jag är sjuk så får jag alltid hundra idéer och tankar (okey, inte riktigt så många) som snurrar runt i huvudet.


  • Varför gillar man sin egen status/bild på Facebook? - Detta förbryllar mig varje gång. Jag bryr mig inte om att folk gör det, men varför? Förstår det inte alls, haha.
  • Ogilla-knappen, var är du? - När jag ändå är inne på Facebook. När kommer ogilla-knappen egentligen? Vill  ha en nu!
  • Ny desgin - Känner att det snart är dags för en ny design här på bloggen. Har haft denna nu sen juni, vilket måste vara rekord för mig. Men nu känner jag att det är dags att börja fila på en mer vintrig design.
  • Julkalender - Förra året lade jag upp en jullåt varje dag från första december till och med julafton. Tänkte att jag skulle göra något liknande även i år. Har mina funderingar på vad det kommer att bli, men tar gärna emot önskemål! :)


 

Av Jeanette - 4 november 2012 12:42

Känns som jag har blivit påkörd av en lastbil eller något. Somnade runt 06.00 i morse... Varför? Jo, mina snälla grannar (ironi så det skriker om det) hade efterfest. Tack, verkligen...! 


Sovit drygt 6 timmar, huvudet dunkar och sjuk på det. Lär bli en toppendag...


Nu har gnällkärringen talat! ;)


 

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards