Writergirl

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Jeanette - 11 november 2012 21:02

Fortsätter söndagskvällen med lite soffmys. På med mina underbara Slippies Boots (tofflor man värmer i micron) som jag fick i födelsedagspresent förra året. En räddare i nöden vissa dagar när fötterna är som isbitar!


 


Beck - Advokaten tittas det på och till det lite gott!


 


Finns helt klart sämre sätt att spendera en söndagkväll på, eller vad säger ni?!


 



Av Jeanette - 11 november 2012 19:02

Mamma och syrran var så snälla att de bakade lite lussekatter åt mig. Tack snälla! :) Klart man måste tjuvstarta lite, så blev tre lussekatter och till det iskall cola. Just way I like it ;)


 


 


Av Jeanette - 11 november 2012 16:09

Jag älskar filmer som är på detta temat, en vacker tjej som förälskar sig i ett "odjur". Det vill säga att kärleken är blind. Därför var jag ju tvungen att kolla in denna serien.


 


Handling: Polisen Catherine Chandler jobbar som mordutredare. När hon var ung blev hon vittne till hur hennes mamma dödades och hon själv räddades av något oförklarligt men ingen trodde på henne, som senare visar sig vara Vincent Keller. När han var i armén så injicerades han av myndigheterna, vilket gav honom övermänskliga förmågor. Tillsammans lär de sig att arbeta tillsammans och att förhindra att en hemlig myndighet får reda på att han forfarande lever.

 



Mitt betyg: Än så länge har jag sett fem avsnitt av Beauty and the Beast och den har potiential! Gillar den så här långt och hoppas så klart att jag kommer att fortsätta göra det. Detta är en lite mer moderna variant av serien från 80-talet (minns att den visades på tv på 90-talet) (vet inte om ni minns den?), en version som passar bra i den tid som är nu. Lite mörkare är den, lite som Arrow, som jag tipsade om för ett tag sedan.


       


 



Av Jeanette - 11 november 2012 13:36

Eftersom det är söndag så satsar jag på en lite ledig outfit idag. Blir en huvudlös bild idag för är ungefär så jag känner mig... Nejdå, orkade bara inte fixa till mig innan jag tog kortet...


 


Kornblått linne m. ficka - H&M

Svart, långt linne - H&M

Leggings - H&M

Osynliga strumpor - Nettan Design 


Blev visst H&M för (nästan ;)) hela slanten idag, haha.


 


Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards