Writergirl

Alla inlägg den 27 november 2012

Av Jeanette - 27 november 2012 21:54

Denna punkten kan i alla fall bara tolkas på ett sätt. Och skönt att det är något så pass enkelt just idag då jag mår så där!

 

  • Somebody Loves You - Miss Li
  • Magdalena (Livet före döden) - Darin
  • Your Body - Christina Aguilera
  • Give Your Heart a Break - Demi Lovato
  • Wide Awake - Katy Perry
  • Blown Away - Carrie Underwood
  • The A Team - Ed Sheeran
  • Die Young - Ke$ha
  • We Are Never Ever Getting Back Together - Taylor Swift
  • I Cry - Flo Rida
  • Händerna Mot Himlen - Petra Marklund
  • Hungry Hearts - Nause
  • Hall of Fame - The Script, Will.I.Am
  • Diamonds - Rihanna
  • Don't You Worry Child - Swedish House Mafia
  • This Song Is About You - Olly Murs
  • Dance With Me Tonight - Olly Murs
  • Oh My Goodness - Olly Murs
  • Heart Skips A Beat - Olly Murs, Rizzle Kicks
  • Ghost - Amanda Jenssen

 


Av Jeanette - 27 november 2012 15:02

Tyckte jag kände mig lite hängig idag, vilket inte var så konstigt med tanke på att jag har feber... Är så trött på det här nu! Jag har verkligen kommit in i en ond cirkel med förkylningar som kommer och går. Ljuset i tunneln är i alla fall att det inte känns som Twaret är tillbaka. 


Någon som har tips på en riktig dunderkur för immunförsvaret? 


 


 


Av Jeanette - 27 november 2012 10:29

Regn, regn, regn. Ja, ni kan nog lista ut vart jag är på väg med detta. Det regnar... Idag igen. Suck! Varför kunde inte bara den snö som kom i söndags kväll fått ligga kvar? Så tråkigt ju när det är sådant här väder. Man vaknar ju aldrig ordentligt.


Nu ska jag i alla fall inta min frukost som idag består av ostkaka. Mumsigt!


 


 


Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards