Writergirl

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Jeanette - 4 december 2012 22:01

Visst finns det många bra ögonblick (jag väljer att ta dom bra) i det förflutna men jag försöker fokuserar mer på de som förhoppningsvis ligger framför mig. Har dock valt ut et par ögonblick om jag måste välja.


Som när jag flyttade hemifrån. Det jag skulle vilja uppleva igen är känslan av spänningen det innebar av att ha sitt eget hem och den där första natten i min första alldeles egna lägenhet.


Ett annat ögonblick är så klart när jag tog studenten. Hela den dagen var som en enda lång glädjeyra. Anledningen till att jag skulle uppleva det igen är att jag skulle vilja ta till vara den dagen bättre för egentligen minns jag inte så jättemycket av den förutom lite här och lite där. Det är mest den glädje man kände som har fått ta över för de verkliga minnena, vilket är lite synd kan jag tycka.


 


 

Av Jeanette - 4 december 2012 18:39

  



(Kommentera gärna eller Gilla här till höger :) --> )

 

(Please comment or Like to the right :) -->)

  


Av Jeanette - 4 december 2012 15:19

Kunde inte ha bättre tajming idag. Precis när jag kommer hem efter promenaden till Dollarstore så kommer brevbäraren med mitt efterlängtade paket från Halens. Nu har jag äntligen en klänning till jul (den första lutar det åt) och ett par till andra tillfällen.


     


Den lila fullkomligt älskar jag för tack vare rynkningen så döljer den alla skavanker. Synd att den inte fanns i någon mer färg jag ville ha för då hade det blivit en till!


 


Av Jeanette - 4 december 2012 14:20

... så snöar det ute. I alla fall här i Skövde.


Före promenaden till Dollarstore

 


Efter promenaden till Dollarstore

 


 


Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards