Writergirl

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Jeanette - 12 december 2012 22:54

Det är lite snörvligt här kan jag säga. Magsjuka var tydligen inte den enda "presenten" jag fick med mig hem efter helgens jobb. Förutom magsjukan som härjade på jobbet så var det även en som var snorförkyld. Självklart skulle jag få det också! Räcker liksom inte med en grej... Sååå trött på det här nu bara! Hela hösten och vintern har kantats av än det ena än det andra. Jag var ju på väg in i den berömda väggen i somras och vet ju att immunförsvaret försämras kraftigt då och att sådant tar tid att bygga upp igen, men detta suger verkligen...


Mår än så länge rätt bra. Nyser i och för sig rätt bra (om man jämför med att jag sällan gör det när jag är sjuk), lite hosta och en näsa som rinner. Börjar höras lite på rösten också men jag sjunger inte mer förjävligt än annars så då är det rätt okey ändå, haha. 


Håller nu alla tummar och tår för att jag inte är jättesjuk imorgon då det är planerad julkväll med ett par tjejkompisar!


     


 

Av Jeanette - 12 december 2012 21:16

  



(Kommentera gärna eller Gilla här till höger :) --> )

 

(Please comment or Like to the right :) -->)

  


Av Jeanette - 12 december 2012 10:42

Gårdagen spenderade jag med att klä julgranen (bilden gör den tyvärr inte rättvisa). Har nog aldrig varit så tidig med att få upp den, men vill ha lite julkänsla imorgon när jag och ett par tjejkompisar ska ha lite julkväll hemma hos mig. 


Jag kör med tradionell gran jag. Inga konstiga färger här inte! Det enda som sticker ut i min gran är tre guldglittriga fjärilar och en ballerina (som lika gärna kan vara en isprinsessa ;))


 


 


 


 

  




Av Jeanette - 12 december 2012 09:31

Har hittat några saker från Ur&Penn som mer än gärna får flytta hem till mig.


 



 


Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards