Writergirl

Alla inlägg under december 2012

Av Jeanette - 12 december 2012 21:16

  



(Kommentera gärna eller Gilla här till höger :) --> )

 

(Please comment or Like to the right :) -->)

  


Av Jeanette - 12 december 2012 10:42

Gårdagen spenderade jag med att klä julgranen (bilden gör den tyvärr inte rättvisa). Har nog aldrig varit så tidig med att få upp den, men vill ha lite julkänsla imorgon när jag och ett par tjejkompisar ska ha lite julkväll hemma hos mig. 


Jag kör med tradionell gran jag. Inga konstiga färger här inte! Det enda som sticker ut i min gran är tre guldglittriga fjärilar och en ballerina (som lika gärna kan vara en isprinsessa ;))


 


 


 


 

  




Av Jeanette - 12 december 2012 09:31

Har hittat några saker från Ur&Penn som mer än gärna får flytta hem till mig.


 



 


Av Jeanette - 11 december 2012 18:36


 


(Kommentera gärna eller Gilla här till höger :) --> )

 

(Please comment or Like to the right :) -->)

  

Av Jeanette - 11 december 2012 15:08

Sitter och tittar på ännu en julfim. Can't get enough, haha. Apropå julfilm, så kommer nästa i julfilmskalendern senare idag!


 


 


 


Av Jeanette - 11 december 2012 08:57

Trodde jag klarat mig efter helgen på jobbet då det härjade magsjuka, men sådan tur hade jag inte... Igår åkte jag på det. Fy, faan säger jag bara! Blev bara två toabesök som tur var, men hade riktigt ont i magen och mådde jätteilla. Dessutom fick jag feberfrossa. Låg i soffan med två tjocka, varma filter och frös ändå. Precis som om kylan om innifrån.


Vaknade innan klockan 06.00 i morse och kunde inte somna om. Bestämde mig för att istället ta med mig täcke och kudde och krypa ner i soffan. Mår fortfarande illa idag (inte lika mycket som igår som tur är!), men kan bero på att jag är hungrig också. Vågar dock inte äta något så ska höra med syrran om hon kan köpa lite blåbärssoppa åt mig. Feber vet jag inte om jag har, men fryser i alla fall inte så det är alltid något. Lite ont i magen fortfarande men är fullt överkomligt efter hur det var igår. Nu är det bara att stanna inne 48 timmar från igår...


 

Av Jeanette - 10 december 2012 23:07

  



(Kommentera gärna eller Gilla här till höger :) --> )

 

(Please comment or Like to the right :) -->)

  


Av Jeanette - 10 december 2012 17:54

Trots mycket att göra idag så hann jag med lite shopping också. Fast jag visste faktiskt vad jag skulle ha och i vilken butik så gick superfort. Ett rödglittrigt nagellack blev det (det är lite mörkare än på bilden). Ni kan väl knappast gissa när jag tänkt ha det ;)


 

Detta hittas på H&M.

 

 

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards