Writergirl

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Jeanette - 3 januari 2013 22:29

Dags att runda av den här årssummeringen med den fjärde och sista delen!


  


En månad där det inte händer särskilt mycket. Gör ett nytt försök med kost och träning, som ja… går bra ett tag…

Halloween med Angelica och Ida :) Jag går utklädd som Emily i Corpse Bride med min egen tvist på det hela och kör svart istället för vitt.


  


Ett år utan godis och jag förstår det fortfarande inte. But I'm over the moon. 

Åker till Ullared för den årliga julklappsshoppingen. Är knökat med folk!

Går på Stad I Ljus, men är underväldigad. Blir dock en trevlig filmkväll med syrran, Jimmi (och Leon) och Fredde. Hälsar på pappa över helgen och får ont i bröstbenet på kuppen eftersom Nisse absolut måste ligga så när ansiktet som möjligt…


  


Min systerson Leon döps. 

Hälsan är inte direkt på topp. Åker först på vinterkräksjukan och hinner inte ens bli frisk så åker jag även på en dunderförkylning… Som om inte det vore nog så stukar jag foten dagen före julafton... 

Har julkväll med Angelica med film och massa gott. 

Köper hem en massa smyckesgrejer för att påbörja min nya hobby. Inser snart att det är några viktiga saker som fattas innan jag kan sätta igång…

Firar jul hos syster och hennes familj.

Eftersom jag jobbar dag på nyårsdagen så "firas" nyår hemma i soffan med en massa godsaker.


 

Av Jeanette - 3 januari 2013 14:56

Kanske inte världens bästa tajming med tanke på hur det ser ut ute, men dagens tema är Snow. Med tanke på då hur det ser ut ute, så får det helt enkelt bli en gammal bild.


 


 

Av Jeanette - 3 januari 2013 09:34

Har sovit så länge ett tag (gör alltid det så här års, måste vara allt mörker), så igår ställde jag faktiskt klockan på nio. Känner att jag måste få lite ordning på rutinerna igen i och med att jag idag... börjar på mitt vikariat! Wohoo! :D Så skönt att ha jobb i tre månader! 


Nu ska jag ta och fixa till lite frukost som idag blir havregrynsgröt. Efter det blir det en dusch innan man är på banan helt och redo att ta sig an dagen :)


 


 


Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards