Writergirl

Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Jeanette - 10 januari 2013 20:33

Kände mig lite kreativ ikväll så satte mig i soffan och gjorde ett par armband. Upptäckte dock att det finns några viktiga typer av pärlor som behöver inhandlas så det står på inköpslistan till nästa månad!




 

Det här armbanden blev dock aningen stort så blir nog att jag plockar isär det och tar bort ett par pärlor...


 


 



 


Av Jeanette - 10 januari 2013 18:29

Bestämde mig för att ta min fuskdag idag, så myser ner i soffan redan nu med lite gott :)


 


 

Av Jeanette - 10 januari 2013 17:25

Var en sväng på Indiska idag och shoppade lite gratis, dvs med wrapp. Jag har länge velat ha två lite större temuggar (går ju utmärkt att dricka varm choklad i också :)), så det blev det. Nu gäller det bara att få in dem i skåpet också men det är ju det "rensa i röran-utmaningen" får ta hand om ;)



 


 


Av Jeanette - 10 januari 2013 09:59

Så här i början på året kan det vara skönt (Who am I kidding? Det ÄR skönt!) att rensa ut sådant som bara ligger och samlar damm. Saker som är "bra att ha" men som faktiskt aldrig används. Jag har därför hakat på Ulrika Gabriels Rensa i röran-utmaning. Först ut kommer det bli klädgarderoben som får sig en genomgång!


 


 


Av Jeanette - 10 januari 2013 08:48

Torsdag redan! Vart har den här veckan tagit vägen egentligen? Nåja, bra det :) 


Idag är jag ledig och ska passa på att handla lite när mamma är i stan. Jobbigt att släpa hem kattsand på egen hand. Lättare när man kan åka bil. Förutom det så ska jag hinna med att greja hemma. Ska bland annat göra lite god müsli.


Nu till dagens tema som är Self-portrait. Ja, ett foto på mig med andra ord. Blir ett som jag tog häromdagen.


 


 

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards