Writergirl

Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Jeanette - 11 januari 2013 11:36

Igår påbörjade jag första steget i utmaningen och även om det inte blir så mycket som rensas ut så blir det förhoppningsvis mycket i det stora hela. 


Först ut var klädgarderoben. Eftersom det faktiskt inte var så längesedan jag rensade ut där (passade ju på när jag köpte garderoben i höstas), men fem plagg blev det i alla fall och så blev det ju städat samtidigt :)


 


Akilles ville också vara med. Fast tyckte nog att han låg lite på latsidan...


 


Fortsätte idag med lilla garderoben i vardagsrummet där det finns gardiner, handdukar, ljus och lite annat. Blev lite tömt det. En del som ska slängas och en del som jag ska höra om det är någon som vill ha.


 


Organiserade allt pyssel som kommer att få en ny plats.


 



Än så länge känns det mest som en städ- och organiseringsutmaning, men lite har jag rensat ut i alla fall. Jag är rätt bra på att rensa då och då så kanske inte så konstigt att det inte blir så mycket. Fast i köket lär det bli mer eftersom jag ska få in en massa nya glas...


Näst ut blir det nog bokhyllorna som får sig en genomgång!


 



Av Jeanette - 11 januari 2013 10:36

Lite seg i starten (som vanligt!), men nu så ska jag lite smått komma igång. Börjar så klart med ett inlägg. Temat för idag är Kitchen.


 


 

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards