Writergirl

Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Jeanette - 24 januari 2013 22:14

Dagens tema är Wishing och om det är något jag önskar just nu så är det att våren var här. Sommaren i all ära, men våren är nog min favoritårstid. Eller i alla fall den årstid jag längtar mest efter på grund av att vintern är så lång. Då är vintern över och äntligen kommer det lite varmare väder, blommor slår ut och knoppar brister. Äntligen kan man slänga av sig jackan en stund när solen gassar. Mmmm, längtar!


 


 


Av Jeanette - 24 januari 2013 12:58

Den senaste veckan så har det blivit alldeles för mycket fusk. Så mycket att jag är arg på mig själv för att jag inte skärpt till mig än. Men nu får det vara nog! Kan inte hålla på så här, så nu blir det ändring. Nu direkt! 


Jag kommer inte tycka det är särskilt roligt att ställa sig på vågen på tisdag (min invägningsdag) för jag är helt hundra på att siffran på vågen ökat och inte minskat. Men jag har ju bara mig själv att skylla så det är en smäll jag får ta. Ska köra hårt nu så ökningen blir så liten som möjligt. Tänkte att jag skulle våga mig ut på en promenad lite senare. En liten då så klart eftersom foten inte är bra än. Men eftersom man faktiskt förbränner mer när det är kallt så är en liten runda bra också! :) 


 


 

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards