Writergirl

Alla inlägg under januari 2013

Av Jeanette - 14 januari 2013 22:05

När jag rensade ur köksskåpen tidigare idag så passade jag på att fota de nya glasen för en bild till dagens tema som är Up close.


 


 

Av Jeanette - 14 januari 2013 18:09

Nu äntligen har jag fixat en ny och fräsch design! Kände att det verkligen var på tiden att göra mig av med det röda efter jul och så. Blev rätt nöjd i alla fall med den nya designen :)


Före

 


Efter

 


Vad tycks? Hiss eller diss?


 


Av Jeanette - 14 januari 2013 16:57

Har fått mycket gjort idag på min lediga dag. Promenad, diskat (3 ggr!), rensat ut i köksskåpen och gjort jättegod müsli. Känner mig riktigt duktig :)


 


 


Av Jeanette - 14 januari 2013 15:20

Nu så har jag tagit tag i bokhyllan! Eller, egentligen gjorde jag det igår om man ska vara petig... Förutom ett par stökiga hyllor så har jag ordning och reda i bokhylla, så siktade så klart in mig på dessa två.


Före

 


Efter

 


Alla smyckesgrejer och annat pyssel fick en alldeles egen hylla och ovanför blev det mer ordning.


 



Av Jeanette - 14 januari 2013 12:09

Blev fusk i lördags också, trots att jag redan haft min fuskdag den veckan... Inte bra! Men det är bara på't igen. Har i alla fall bestämt mig för att hålla mig till helgen när det gäller fuskdagen. Funkar bättre.


Har blivit av med bandaget nu (stukade foten dagen innan julafton), så idag blev det en morgonpromenad med syrran och hennes lille son. Blev ingen superlång, men det är ju bra att ta det lite lugnt så här i början innan foten blivit helt bra igen. Efter promenaden så blev det en nyttig frukost. Havregrynsgröt och en kopp te stod på menyn :)


 


 

Av Jeanette - 13 januari 2013 21:58

Lite trött här idag och det märks om inte annat här på bloggen. Jag har precis kommit hem från jobbet och avslutat helgen. Ser nu fram emot två dagars ledighet och förhoppningsvis orkar jag blogga mer då också :) 


Nu till dagens tema som är Something I made. Gjorde mig ett armband (ja, jag vet... ett till :P) igår som jag inte hunnit lägga upp så passar ju bra.


 


 


 


Av Jeanette - 12 januari 2013 23:17

Nej, har inte riktigt fått mani på att göra armband utan det är i pricip det enda jag kan göra för tillfället. Har en del pärlor, tillbehör och en rundtång (används för att öppna upp öglor med) som saknas. Detta blev det ikväll!


 


 


 


Av Jeanette - 12 januari 2013 19:56

Eftersom tankeverksamheten inte är på topp idag så nöjer jag mig med att kort och gott säga: Dagens tema är Peace. Fick helt enkelt bli en bild på mina fina peace-ring som jag vann för ett tag sedan :)


 


 


Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards