Writergirl

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Jeanette - 6 februari 2013 12:52

Vaknade i morse med ont i halsen och ja... lite mysko känns det fortfarande. Jag hoppas verkligen inte att jag blir sjuk nu för det har jag verkligen inte tid med! Nästa vecka jobbar jag bara två dagar så får hålla ut tills dess i så fall... Det är så typiskt för nu äntligen tänkte jag att jag skulle börja träna. Foten är fortfarande inte bra, men lite andra övningar kan man ju faktiskt köra här hemma. Fördelen (om det nu finns någon) med att jag fått ont i halsen och därför inte kan träna är att jag har tid att sitta och få ihop ett bra träningsprogram. Ja, just det ja, det var ju det där med att få tummen ur you-know-what också... :P


Kan föresten berätta för er att jag var jätteduktig igår och inte åt något onyttigt alls (chips, fika, läsk, glass och liknande) :) När yoghurten på jobbet är slut ska jag även byta ut den till en naturell för att minska ännu mer på det onyttiga. 


Något jag varit dålig på (läs extremt dålig) är att inte äta något för sent på kvällarna, så nu är tanken att jag inte ska äta något alls efter klockan sju (utom på min fuskdag) på kvällen. Enda undantaget är om jag är riktigt hungrig och då blir det bara typ ett ägg och ett glas vatten. Ska helt klart bli intressant hur min mage tar emot detta som är van att få mat sent.


 


 

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards