Writergirl

Alla inlägg under februari 2013

Av Jeanette - 1 februari 2013 16:03

Det är helt sjukt vad fort man fyller på lådorna till smyckesgrejerna! Nästan fullt nu, så lite mer förvaring skulle inte vara helt fel...


Vad jag troligen bara har råd med (roligare att köpa smyckesgrejer för det lilla man har):


 

Vad jag helst skulle vilja ha (Tror jag. Svårt att avgöra lådornas storlek genom att titta på en bild...men något liknade i alla falll.):


 


 

Av Jeanette - 1 februari 2013 15:09

Det har inte blivit alls så mycket gjort idag som jag hade planerat att jag skulle vara klar med vid det här laget i och med att jag slutade halv ett idag... Jobbat har jag ju i alla fall gjort och handlade gjorde jag på vägen hem. Det var tufft att jobba idag för jag är helt slut! Inte bara trött för att jag sovit för lite utan är både fysiskt och psykiskt trött. Var knappt att jag orkade ta mig hem när jag slutade. Kändes som att jag hade betongblock runt benen som blev tyngre och tyngre för varje steg. När jag väl var hemma igen så blev det soffa och mat direkt.


Det jag har gjort nu är att hälla i medel i toaletten så det får stå och verka lite innan jag tar idag med städet. Jag har även impregnerat mina nya skor som jag troligtvis kommer ha imorgon när jag ska ut. 


 


 


Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards