Writergirl

Alla inlägg den 13 april 2013

Av Jeanette - 13 april 2013 22:48

Imorgon är det dags för ett träningspass igen och jag är riktigt sugen på dans! Problemet är bara att jag inte har någon bra skiva att köra efter. Visst, jag har carmen electras box, men jag är mer sugen på riktig dansworkout som Sh'bam. Är det detta som kallas I-landsproblem? :P Nåja, får se vad jag hittar på!


 


Nu ska jag titta på något avsnitt av en serie i sängen innan det är dags att sova. Natti natti!

Av Jeanette - 13 april 2013 18:55

Min lördagkväll består av (smör)popcorn, Fångarna på fortet (och antagligen en film på det) och... CHOKLADPUDDING :) Mmmm, sååå gott! Fram tills åtta så blir det fortsättning på mitt Sex and the City-maraton. Har en riktig soft lördag som ni hör :D


 

Av Jeanette - 13 april 2013 14:11

Som ni redan vet så är jag mitt inne i en utmaning där jag gör plankan 1 minut varje dag i två veckor. Imorgon tänkte jag hoppa på utmaning nummer 2. Vad det är kommer jag avslöja först imorgon, men jag kan ge en lite ledtråd och det är att det har med kost att göra. Jag kan också avslöja att det kommer att bli en tuff utmaning för mig och om jag klarar den eller ej vet jag inte, men jag ska gå in med inställningen att jag kommer göra det!


 

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards