Writergirl

Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Jeanette - 5 maj 2013 22:03

Vill du också träna med Jillian Michaels, den kända tränaren från Biggest Loser USA? Med DVD:n Ripped in 30 är det möjligt.


 


Träningspassen består av ett 3-2-1-system där man kör 3 minuter styrka, 2 minuter kondition och 1 minut mage. DVD:n består av fyra nivåer där man börja på nivå ett och arbetar sig upp till nivå fyra. Under varje nivå får man även en modifierad och en avancerad version av övningarna.


Det här är en DVD som jag verkligen kan rekommendera. Det enda tidsmässigt du behöver offra är en dryg halvtimme och jag lovar att ger du allt så är du helt slut efteråt! Tyvärr hann jag bara med första veckan innan jag blev sjuk, men så fort jag är frisk så är det defintivt dags igen! Har aldrig kört slut på mig så mycket som med denna DVD och det är en riktigt bra känsla!

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards