Writergirl

Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Jeanette - 6 maj 2013 23:42



Det är så lätt att jämföra sig med andra. Inte bara vad gäller utseende utan överlag. Jag är inte ett dugg annorlunda, vore konstigt annars, men jag försöker att ändra lite i min tankegång. Man kan inte vara bäst på allt, men man kan sträva efter att vara den bästa versionen av sig själv man kan vara.

  


Av Jeanette - 6 maj 2013 20:22

I fredags trodde jag verkligen inte att det skulle vända så snabbt som det gjorde. Då kändes det ungefär som att jag låg för döden och då är jag rätt tålig vad gäller förkylningar! Är idag så pass på bättringsvägen att jag med största sannolikhet kan jobba på onsdag och jag tror att jag i så fall kan tacka Enchinagard för (om dman tror något tillräckligt mycket så funkar det säkert. Placebo-effekten you know ;)). Trots lite hosta, nysningar och en näsa som rinner så känner jag mig hyfsat bra idag. Sedan om det är duschens förtjänst eller inte låter jag vara osagt, haha.


Om någon övervakat mig de senaste två dygnen så är det så här de sett mig större delen av tiden... Hann nätt och jämnt snyta mig innan det var dags igen. Vart kommer allt snor ifrån?!


  

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards