Writergirl

Alla inlägg den 7 maj 2013

Av Jeanette - 7 maj 2013 22:18

Något som jag behöver bevisa för mig själv så är det att jag faktiskt KAN bli stark. Jag har nämligen alltid sett mig själv som rätt klen, men jag har insett att jag förmodligen (med största sannolikhet) är jag starkare än jag tror. Med det sagt så är jag ändå rätt svag rent styrkemässigt, men nu ser jag det ändå som något ganska positivt för tänk vilka framsteg jag kommer att göra!


 

Av Jeanette - 7 maj 2013 20:54

Det har varit underbart väder idag och äntligen kunde jag gå ut och njuta lite av det. Tog mig en kort promenad med kameran innan det blev handling på maxi.


 


Efter handlingen lyxade jag till det lite med en smörgås med babyspenat, kokt ägg, skagenröra, tomat och gurka. Inte världens nyttigaste lunch kanske, men gott var det! 


 

Av Jeanette - 7 maj 2013 19:45

Nu har jag äntligen fått tummen ur och fixat till desigen lite. Verkligen på tiden att få en design som inriktar sig lite mer mot hälsa och träning som en stor del av bloggen faktiskt handlar om!


FÖRE

 


EFTER

 


Vad tycks?


Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards