Writergirl

Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Jeanette - 15 maj 2013 19:51

Idag när jag var nere i förrådet och skulle hämta upp lite galgar, så fick jag ett infall att prova en jacka som jag inte kunnat ha på många år. Har varit lite av en favorit så därför har jag inte kunnat göra mig av med den. Hoppet att en dag kunna få på sig den har så klart funnits där. Sagt och gjort så tog jag på mig den. Den passade! Stramar lite när jag knäpper den, men i övrigt passar den perfekt och jag behöver faktiskt inte ha den knäppt heller i och med att det är en vår/höst-jacka.


 


När jag ändå var i farten så passade jag på att testa en kavaj som jag använt som jacka, men som satt väldigt tajt förra året och som definitivt inte gick att knäppa. Nu... passar den i det närmsta perfekt! :)


 


Det har trots allt hänt saker, inte bara på vågen :D

Av Jeanette - 15 maj 2013 16:26

Igår kom äntligen mitt paket från H&M. Var lite nervös över om blusen jag beställt skulle passa eller inte för det där med knappar har alltid varit ett problem och nu gick jag dessutom ner i storlek. MEN den passade! :)


Blev så klart lite mer än en bara blusen shoppat.


 

Av Jeanette - 15 maj 2013 14:38

Ledig dag idag och den inledde jag med en ordentlig sovmorgon. Har inte sovit någon högdare några dagar, så jag behövde det.


Så vad händer idag? Ska jag vara ärlig så har jag inte lust att göra något alls. Verkar vara en sådan dag helt enket och det är helt okey det också! Alla dagar kan inte vara bra så är det bara. Det jag ska göra är i alla fall att ta hand om lite disk, ta hand om mina nya kläder (lägger upp vad det är för något lite senare), bära ner till förrådet och då passa på att hämta upp lite galgar. Upptäckte även i morse att toapappret är på väg att ta slut så det måste jag iväg och handla. Lite svårt att klara sig utan det, haha. 


 

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards