Writergirl

Alla inlägg den 22 maj 2013

Av Jeanette - 22 maj 2013 20:52

Jag har aldrig kännt att det här med så kallad bantning har varit något för mig. I min värld så är banting lika med något tillfälligt. Något man kör för att sedan återgå till gamla vanor när man gått ner det man tänkt. 


Jag sticker inte under stol med att jag testat både LCHF, Dukan och GI, men då har inte tanken varit något tillfälligt utan att jag skulle fortsätta enligt det (vilket faktiskt är tanken att man ska kunna), men kände att det inte var någt för mig utan kör istället min egen (hälsosamma så klart!) variant (dock mer inriktad mot GI). 


Det jag vill komma fram till är att det finns inga snabba lösningar vad gäller hälsa. Man får jobba på det och ska man gå ner i vikt så är hälsosam kost och träning det absolut bästa sättet!


 

Av Jeanette - 22 maj 2013 12:37

Började dagen med ett kortare träningspass (än så länge klarar jag att gå lugnt ut) som idag bestod av:


15 minuter på crosstrainern

15 crunches

15 rumplyft (tränar nedre delen av magen)

15 knäböj med hantellyft

1 min planka


 

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards