Writergirl

Alla inlägg den 6 september 2013

Av Jeanette - 6 september 2013 22:27

Var ute och gick en runda framåt kvällen och det blev lite fotande. Bland annat dessa två foton.


 

Av Jeanette - 6 september 2013 12:29

Det blev omedvetet några dagar från bloggen. Inget jag planerade utan annat som kommit i vägen helt enkelt!


Det har gått väldigt si och så med allt den här veckan. Jag har haft (och har fortfarande) lite ont i halsen så jag har skippat träningen och istället kört på promenader istället.

Vaknade igår med världens nackspärr. Kunde inte ens ha huvudet upprätt utan aningen lutat åt sidan, så satt med värme större delen av dagen. Idag är det lite bättre men gör fortfarande fruktansvärt ont. Någon planka har det inte varit tal om de här två dagarna utan får bli när nacken är bra igen. Hoppade även över squatsen igår och utökar utmaningen en dag för att ta igen. Vilodag idag, så hoppas kunna göra dem imorgon!


Tisdagen spenderades med syrran och Leon och senare även Jimmi. Blev bjuden på supergod köttfärslimpa, potatis, sås och gelé :) Var sååå gott!


Natten mellan onsdag och torsdag så gick jag bredvid på min gamla arbetsplats. Första natten någonsin. Gick faktiskt riktigt bra! Trodde att det skulle komma en svacka vid 04-tiden, men den uteblev. Började bli lite trött framåt 07.00 men kan ha att göra med att jag visste att jag snart skulle sluta, haha. Somnade direkt när jag kom hem :)


Lite update om de senaste dagarna ;)

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards