Writergirl

Alla inlägg under december 2013

Av Jeanette - 18 december 2013 16:12

Idag fyller min fina mamma 50 år och i morse så överraskade jag, syrran och hennes familj henne genom att dyka upp oanmälda. Vi visste så klart att hon skulle hålla sig hemma ifall någon skulle dyka upp, men vi hade inget sagt. Förutom att hon fick en väska av mig så fick hon även en flaska som jag pimpat lite och den var det maaaaaassoooor med Smarties i. Till det hade jag även gjort ett kort, som jag är ganska nöjd med själv.


 

Av Jeanette - 17 december 2013 20:53

Alltså, jag måste vara den konstigaste människan på jorden för här sitter jag och GÖR OM snörena på färdiga julklappar. Jag vet, jag är knäpp, haha. Skyller helt och hållet på Äntligen Hemma som fick mig att tycka att det var dags för en annan variant med snörena (lite svårt att se kanske men jag har bara knytit en rosett). Sååå nöjd! Enkelt och stilrent :)


 

#jul #julklappar #paket #paketinslagning #christmas #christmastime 


Jul
Av Jeanette - 17 december 2013 15:31

 



(Kommentera gärna eller Gilla här till höger :) --> )


#julkalender #kalender #jul #christmas #christmastime #film #julfilm

Av Jeanette - 16 december 2013 18:59

Just nu pågår paketinslagning i tomteverkstan'! Ja, i alla fall hos mig ;) Har en kvar, men måste ha lite wellpapp till den, så det får bli när det har inhandlats. Skönt att i stort sett vara klar i alla fall. 


Hur långt har ni kommit?


Har gjort årets julklappar lite annorlunda med pärlfigurer jag gjort :) Har redan planer för nästa års inslagning, haha.


 

#paket #julklappar # pärlor #jul #christmas #christmastime

Jul
Av Jeanette - 16 december 2013 13:05

 



(Kommentera gärna eller Gilla här till höger :) --> )


#julkalender #julfilm #film #christmas #christmastime #jul

Av Jeanette - 15 december 2013 22:36

Haft en skön och avkopplande tredje advent. Som jag skrev förut så blev det ett varmt och avkopplade bubbelbad och ett par filmer i soffan då det blev provsmakning av julgodiset. Naglarna blev målade, men det blev inte alls bra (testa något nytt) så nu sitter jag här med omålade naglar istället. Får se om jag vågar mig på ett nytt försök, haha. Självklart så blev det även adventsfika med lussekatter och en pepparkaka till det :) 


Ja, just det ja. Jag hade ju lite handvård också med Satin Hands från Mary Kay. Den absolut bästa handvården jag testat! Mina händer har aldrig varit så lena och så länge sedan jag började använda den.


 


#relax #avkoppling #varmtbad #bubbelbad #julgodis #christmas #tredjeadvent #3advent #advent #adventsljusstake #selfie #marykay #handvård #skönhet

Av Jeanette - 15 december 2013 21:08

 



(Kommentera gärna eller Gilla här till höger :) --> )


#julkalender #jul #christmas #christmastime 

Av Jeanette - 15 december 2013 13:44

Bestämde mig redan igår för att ta mig en välbehövlig sovmorgon och ja så blev det verkligen. 12.08 vaknade jag... Vet exakt klockslag för det var då jag fick sms från syrran. "What the fuck!" var min direkta tanke när jag såg vad klockan var. Är extremt, extremt sällsynt att jag sover så länge, så fick en smärre chock men uppenbarligen behövde jag det efter att ha varit i gång hela tiden den senaste månaden utan någon direkt återhämtning. Inte ens när jag skulle ha min slappardag i onsdags blev det mycket till slappande utan stod sen och gjorde två olika sorters knäck och en omgång skumtomtechoklad...


Idag blir det dock en dag ordentlig slappardag. Varit och handlat en sväng och nu ska jag sjunka ner i soffan och där kommer jag bosätta mig näst intill resten av dagen. Kommer även bli lite skämma-bort-mig-dag men handvård, fixa naglarna, lite choklad och kanske ett varmt bad (om jag orkar resa mig från soffan, haha).


 

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards