Writergirl

Alla inlägg den 3 januari 2014

Av Jeanette - 3 januari 2014 16:29

En dag när jag drack ett glas Aleo Vero-dryck, så uppbarade sig ett litet hjärta på insidan av glaset. Var så klart tvungen att ta ett foto ;)


 

#foto #bild #hjärta #heart #photo

Av Jeanette - 3 januari 2014 12:21

Något jag saknade här hemma var en bra helfigursspegel så därför tog jag ett par gamla speglar från en spegelvägg (som legat i garderoben i säkert 10 år) och satte upp på insidan av garderobsdörren. Ibland är det allt bra att man sparar saker ;) 


Så här gjorde jag:

Jag började med att mäta upp upp var spegeln skulle vara. 

Tryckte ut silikon någon centimeter in på baksidan av speglarna och sen tryckte jag till ordentligt när de satt på plats. Lät dörren ligga på golvet ett tag sedan var det bara att sätta tillbaka den.


Tyckte att det såg lite tråkigt ut, så nu har jag satt dit en dekal för att piffa upp den lite :) 


  

#inredning #gördetsjälv #dekal #spegel #hem 


Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards