Writergirl

Alla inlägg under januari 2014

Av Jeanette - 1 januari 2014 18:39

För ett par månader sedan så målade jag köksbordet. Efter att i flera år haft ett köksbord jag egentligen inte ens gillar (det här med trä är inte riktigt min grej förutom på golvet), så har jag ett nu som jag har lust att slänga ut genom fönstret :P 


Efter första lagret så trodde jag att jag gjort mig totalt och jag ville bara gråta när jag såg alla små bubblor i färgen. Lät det sen torka, slipade lite lätt så det blev slätt och målade sedan ett lager till. Bubblorna syns fortfarande igenom men eftersom jag slipade ner dem innan så känns de inte och nu ser det mer ut som ett djurmönster och jag gillar det skarpt! Ibland blir det så fel att det blir rätt :)


Det blir dock att jag målar även benen svarta till våren när jag kan ha fönstret öppet utan att frysa halvt ihjäl ;) Men en klar förbättring mot innan är det i alla fall!


 


#diy #föreochefter #måla #inredning


Av Jeanette - 1 januari 2014 00:00

Då är ett nytt år här och det är dags att säga hej då till 2013 och välkomna ett nytt år med nya möjligheter. Förra nyår när jag satt här hemma (jobbade nyårsdagen) så kände jag att 2013 skulle bli ett bra år (vilket det faktiskt blev)och nu sitter jag här med samma känsla för detta året. 


Några nyårslöften har jag inte men som vanligt har jag alltid något att ta tag i när det nya året kommer och detta året är inget undantag. Vet inte vad det är, men just 1 januari är en bra dag för mig att påbörja nya vanor för jag drar mig mycket mer för att bryta dem om jag inleder året så. Andra kanske bara känner mer press, men för mig är det lite tvärtom. Känns som en lättnad på något vis. Svårt att förklara.


Det jag försöker komma fram till är att 2014 SKA bli en fortsättning på förra årets vändning efter all skit som var 2012. Detta är mitt år!


Gott nytt år alla! :)

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards