Writergirl

Alla inlägg den 9 februari 2014

Av Jeanette - 9 februari 2014 22:19

Efter att gjort kryddhyllan lite snyggare så hade jag vaxduk kvar så bestämde mig för att göra kökslådorna lite fina också! :)


 

Av Jeanette - 9 februari 2014 11:44

I veckan så var jag på en liten shoppingrunda. Kollade bland annat soffa, så nu vet jag vad det blir för någon om ett par månader :) Det blev däremot lite shoppat till den kommande soffan så nu lääängtar jag tills jag kan köpa soffan!


 

Plädarna och den turkosa kudden kommer från Rusta. Kudden med fågeln är från ICA Maxi.

 

Spetsgardiner och gardiner i organsa köptes på Rusta. (Det var två packar av varje, men kunde inte hålla mig från att slita upp och se om de var tillräckligt långa :P)


Förutom det så kom det ett paket från H&M innehållandes bäddset och kuddfodral till den nya sängen som ska inhandlas om några veckor.


   

 

#shopping #inredning #kuddar #plädar #fågel #vardagsrum #sovrum #sängkläder #gardiner

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards