Writergirl

Alla inlägg den 20 februari 2014

Av Jeanette - 20 februari 2014 21:26

Ända sedan jag gjorde om badrummet så har jag längtat efter att få göra om resten av lägenheten. Har börjat med hallen men har ett par saker kvar att inhandla innan jag kan visa er resultatet. Under tiden så har min sovalkov fått sig ett lyft och en mer vuxen stil än innan (kanske dags när man är 30 ;)). 


Jag är supernöjd! Mer än supernöjd om det är möjligt till och med. Riktigt längtar tills det är dags att krypa ner i sängen i mitt alldeles nya sovrum!


    

 


Shoppinglist:

Gardiner till draperiet - Rusta

Överkast - Rusta

Pläd - ICA Maxi

Bäddset - H&M

Örngott med fågel - H&M 


#inredning #sovrum #makover #sovalkov #säng #nytt

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards