Writergirl

Alla inlägg den 3 maj 2014

Av Jeanette - 3 maj 2014 16:15

Jag älskar verkligen våren, men hatar den på samma gång. På många sätt så är våren min favorit bland årstiderna (även om jag tycker att alla har sin tjusning). Det blir varmare, så det krävs mindre kläder (eller åtminstone lättare) och det är så fint ute när alla blommor och träd slår ut (då suger det rejält i fototarmen). Men framför allt så kommer LJUSET äntligen! 


Som med det mesta så finns det även en baksida. Det jag hatar med våren är pollen. Det känns som att jag ständigt går omkring och är trött och småförkyld. Dessutom så blir ögonen känsligare vilket gör att dom behöver vila oftare från linserna. 


Det som ändå är tur är att det positiva faktiskt väger upp väldigt mycket av allt det som pollenallergin bär med sig.


 


(Kommentera gärna nedan, eller gilla här till höger --> )  

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards