Writergirl

Alla inlägg den 2 augusti 2014

Av Jeanette - 2 augusti 2014 19:38

Tänkte att jag skulle ta och summera lite för den halvan av juni månad då jag hade min bloggpaus. Hm, jaha vad har jag egentligen sysslat med förutom att jobba? Känns som att jag inte gjort annat än att jobba, haha. 


Student:

Jag berättade att jag skulle på min kusins student efter att ha jobbat natt och sovit 2,5 timme. Det gick bra, men jag var rätt seg mot slutet vilket kanske är så konstigt. Förutom det så var det en fin dag och jag blir alltid lite sentimental när det är student, även om det inte är något som märks. Kan inte fatta att det är 12 år sedan jag själv tog studenten!



Den här jättefina tårtan hade min kusins syster gjort.


   


Sömnbristen gjorde att en (EN!) cider räckte för att jag skulle känna mig påverkad...

 

 

 

Ullared: 

En liten tjejtripp med mamma och syrran till Ullared blev det och fick med mig lite smått och gott hem. 

 

På morgonen hade vi denna fina utsikten vid frukosten på vägen ner. Sen att det blåste svinkallt är en helt annan sak, haha.

 

 

Jordgubbar:

Ett stort intag av de gudomliga röda bären har det blivit. Så mycket att jag tappat räkningen på hur många liter jag stoppat i mig...

 

 


Mormor 70 år:

Firade min älskade mormor som fyllde 70 år.


 


 



(Kommentera gärna eller gilla här till höger --> ) 

   

#student #foto #gekås #ullared #jordgubbar #familj 


Av Jeanette - 2 augusti 2014 19:20

Jag är väl medveten om att det har varit total tystnad här ett tag, men nu är jag tillbaka igen. 

Det har egentligen inte funnits någon anledning till bloggpausen utan jag har helt enkelt inte haft någon energi till att blogga sedan jag gick över till att jobba dag igen. Det blev ju något av en omställning att gå från nätter till att vara tvungen att gå upp tidigt igen så de första veckorna var min energinivå lika med noll. Men nu så! Nu är jag tillbaka!


 


(Kommentera gärna eller gilla här till höger --> ) 

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards