Writergirl

Alla inlägg den 3 augusti 2014

Av Jeanette - 3 augusti 2014 17:54

I torsdags så var jag och köpte ett sortimentskåp som förvaring till diverse skrivbordstillbehör. Jag tyckte dock att det var så tråkigt och opersonligt att jag bestämde mig för att pimpa det lite med strass. Svårt att få en rättvis bild med strassen på för det är mycket finare i verkligheten!


 


(Kommentera gärna eller gilla här till höger --> ) 

 

#makeover #föreochefter #beforeandafter #strass #förvaring #blingbling


 

Av Jeanette - 3 augusti 2014 15:54

Dags att sammanfatta juli månad. Det är allt bra tur jag har både facebook och instagram för annars hade det varit betydligt svårare att få ihop en sammanfattning! Det har så klart blivit en hel del jobb (semester, vad är det?!), men lite annat har det blvit också så klart även om det emellan åt känts som att jag mer eller mindre bott på jobbet...


Ny färg:

Bestämde mig för att gå tillbaka till man naturliga hårfärg så jag gick från rött till mörkblont. Love it!


  

Shopping:

Blev en del shopping och detta är en del av det (bara byxorna på klädbilderna).


 


Glass i stora lass:

När värmen väl kom igång på allvar har det blivit en del glass. Det hör ju lite sommaren till! Bland annat var jag och mamma och tog lite glass på Café Förr.


 


Premiärdopp:

Äntligen kom jag iväg och tog mitt första dopp och det var SÅÅÅ skönt! Något bildbevis har jag inte, men när jag och mamma var iväg och badade så tog en bild.


 


Sagt hej då till en energitjuv:

Det är inte alltid lätt att säga hej då till någon man kallat vän, men en riktig vän gör inte så. Det har tagit mig lång tid att inse att jag förtjänar bättre än att bara passa så länge det inte dyker upp något bättre och att energitjuvar bara gör just det - tar energi istället för att ge. Det kan vara ett svårt beslut att ta men det är skönt när det är gjort!


 


Tripp till Lidköping:

Åkte till Lidköping för att spendera ett par dagar med Angelica som jag inte sett på jättelänge. Stor skam egentligen när vi bor så pass nära varandra, men det är alltid lika roligt när vi väl ses. Bland annat så badade vi och åkte båt och på kvällen så cyklade vi bort till campingen och spelade lite minigolf. Helt otroligt, men vi fick exakt samma poäng, haha. Var ett par mycket roliga dagar :)

 


Lite random bilder:

         


(Kommentera gärna eller gilla här till höger --> ) 


#sommar #juli #selfie #shopping 




Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards