Writergirl

Alla inlägg den 6 november 2014

Av Jeanette - 6 november 2014 20:49

Trots att jag just nu är hemma från jobbet med pajad ryggen, så kunde jag inte låta bli att le när jag tittade ut i morse och såg att det snöade. Äntligen! Har ju insett att åsikterna är väldigt delade, men jag älskar snö! Usch för slask, men när det är ett vitt täcke av snö och flingorna dalar ner... då blir jag alldeles varm i hjärtat och jag känner mig som ett barn på nytt. 


   


Eftersom jag varit tvungen att inta ryggläge för att avlasta ryggen så mycket som möjligt så har det blivit en dag på soffan och det "råkade" tittas på ett par julfilmer. What can I say... jag fick feeling helt enkelt, haha. Förutom det så blev det ett varmt bad, vilket lindrade smärtan en stund. 


 


(Kommentera gärna och/eller gilla här till höger :) --> )


Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards