Writergirl

Alla inlägg den 10 december 2014

Av Jeanette - 10 december 2014 22:59

Redan under hösten började jag fundera över årets gran. Jag kände att det var dags att förnya sig lite och köpa en del nytt. Till en början så hade jag bestämt mig för att satsa på vitt och rött, men när jag började handla julgranspynt så drogs jag hela tiden till det vita.


Därför fick det helt enkelt bli vitt med några inslag av silver och genomskinligt glas/plast. Jag skippade även glittret i år och istället blev det ett fint pärlband jag hittade av en slump när jag och mamma var på Hem & Hobby igår. 


Jag är så himla nöjd med min gran (och som vanligt gör inte bilden den riktigt rättvisa)! Sitter och sneglar på den emellanåt och bara ler.


   

(Kommentera gärna och/eller gilla här till höger :) --> )

 

#jul #julgran #envitjul #julgranspynt #inredning #hem

Av Jeanette - 10 december 2014 21:14

 



(Kommentera gärna och/eller gilla här till höger :) --> )

 

#jul #julfilm #film #julkalender

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards