Writergirl

Alla inlägg den 30 september 2012

Av Jeanette - 30 september 2012 22:33

Dagen idag har spenderats till större delen i soffan. Inte särskilt bakis egentligen, mest seg och trött. Däremot så har jag sjukt ont i mina lilltår idag (inte bra idé att gå ut och dansa i nya skor... :P). 


Angelica sov kvar här i natt, förstår att det inte är roligt att åka hem på natten (hatar att åka nattbuss!). Blev en riktigt soft dag med "bakismat" och soffhäng med film.


 

Inte ofta jag äter pizza, så tyckte jag kunde unna mig det utan dåligt samvete.


 

Som alltid ostbågar och cola. Oavsett om jag är bakis eller inte dagen efter så är detta ett måste!


Som jag sa så har det även blivit film, nämligen dessa!




 

Av Jeanette - 30 september 2012 20:44

Hade en helt perfekt kväll igår med några tjejkompisar. Första gången vi festade ihop vi fyra så var extra kul att alla verkade klicka. Vi pratade redan igår om när vi ska ta nästa tjejkväll!


 

Kvällens outfit.


 

Kvällens facelook. Underbara Angelica fixade min grymma make. 


 

Första drinken blev en piggelin.


 

Ebba bjöd på minöl... Nej, inte riktigt, utan det är licor43, nyponsoppa och grädde. De gled ner mycket lätt kan jag säga = livsfarligt!


 

Jag relaxar lite i soffan med en drink i högsta högg!


 

Jag och girlsen.


 

Jag och girlsen.


 

Jag har aldrig... Med rätt frågor kan det komma fram en del roligt!


 

Ute på Glädje där det senare skakades rumpa som bara den!


 

Denna kändes något malplacerad... Undrar vad dom tänkte här, haha.


 

Kvällen sista blev en lakritsshot som smakade gudomligt gott!


En mycket, mycket lyckad kväll blev det utan tvekan!


 



Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards