Writergirl

Alla inlägg under mars 2014

Av Jeanette - 31 mars 2014 21:47

Försökte ta tag i det här med kosten, men har inte gått bra alls. Massa godisätande som gått överstyr. Men nu så jäklar! Jag och syrran ska dessutom tävla med varandra om vem som har gått ner mest till 1:a juni. Den som förlorar ska bjuda den andra på mat ute för 200 kr. Jag har gett mig den på att ta hem detta nu, haha. 


Jobbade natten som var så först hem och sova och när jag vaknade så var det dags för invägning. Det var ingen rolig siffra, men hade väntat mig att det skulle vara mer så jag får vara glad för det i alla fall. 72,2 kg hamnade siffran på och förhoppningsvis visar det nedåt om en vecka.


     


(Kommentera gärna nedan, eller gilla här till höger --> om du gillar inlägget :))

Av Jeanette - 29 mars 2014 19:17

Det har varit ännu en dag med fantastiskt underbart väder. Passade på att ha glass-premiär utomhus med syrran på eftermiddagen. Det satt inte fel kan jag säga!


 


(Glöm inte att kommentera nedan, eller gilla här till höger --> om du gillar inlägget :))

Av Jeanette - 28 mars 2014 16:42

Idag är det vår! Helt underbart väder och idag har jag invigt skinnjackan för i år :D


   


(Glöm inte att kommentera, eller gilla här till höger --> om du gillar inlägget :))

Av Jeanette - 27 mars 2014 21:31

Älskar den här låten just nu. Har lyssnat på den varje dag den här veckan och fler gånger lär det säkert bli. Vet inte vad det är men kanske att jag känner så väl igen den frustrationen som ligger i orden what now. Den känslan tror jag de flesta haft någon gång i sitt liv. När grej på grej går fel och man är så uppgiven att man undrar vad som kommer att gå fel härnäst.



(Glöm inte att kommentera, eller gilla här till höger --> om du gillar inlägget)

Av Jeanette - 26 mars 2014 18:34

Vet inte vad det är med svarta katter men det är svårt att få dem att inte se onda ut, haha. Bäst blir det när min skrutt (som han gör här) tittar bort från kameran och är fokuserad på annat än att matte ännu en gång försöker få till ett foto...



(Glöm inte att kommentera eller gilla här till höger --> om du gillar inlägget :))

Av Jeanette - 25 mars 2014 17:30

Idag är det dagen då alla äter våfflor runt om i stugorna. Jag är inget undantag utan här har det allt mumsats våfflor!


 


(Glöm inte att kommentera eller gilla här till höger --> om du gillar inlägget :))

Av Jeanette - 24 mars 2014 17:50

Då var det dags igen. Veckan då jag jobbat totalt fem nätter med två lediga där emellan. Veckan då jag inte har något liv alls utanför jobbet. Ena dagen går åt till återhämtning och den andra spenderas med att göra sådant som måste göras, dvs tvätta, städa, handla. När den veckan väl är gjort så är jag ledig nio nätter så det ser man ju så klart fram emot :) 


Ska skämma bort mig själv lite under min kommande ledighet har jag planerat. Idag har jag bokat in en klipptid och så ska jag på kundkväll på onsdagen. Funderar även på att antingen gå och få mitt livs första manikyr (I know, jag är lite sen...) eller testa på att få ögonfransarna färgade. Det sistnämnde är riktigt lockande för hur gött är det inte att slippa slänga på mascara och att ta bort resterna av den på morgon (vet att man ska ta bort det på kvällen, men jag är lat :P). Det tål att funderas på!


 


(Glöm inte att kommentera eller gilla här till höger --> om du gillar inlägget :))

Av Jeanette - 23 mars 2014 18:27

Blev klar med hallen för ett tag sedan. Ja, näst intill i alla fall. Letar fortfarande efter något att hänga

nycklarna på och ska sy upp draperiet (ev. köpa ett vitt tyg att sätta bakom), men annars är det klart! 


Jag är jättenöjd och det vita spetsdraperiet in till pysselrummet/kontoret gör verkligen jättestor skillnad :)



         



(Glöm inte att kommentera eller gilla här till höger --> om du gillar inlägget :))

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Skapa flashcards