Writergirl

Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av Jeanette - 30 augusti 2012 15:07

Nu så kommer del två i min lilla shopping-/inredningsserie, soffhörnan.


Före:


 


Tyvärr så glömde jag att ta en före-bild, men hittade som tur var denna på min förra blogg som stämmer rätt bra, minus kuddarna och sladdarna i hörnet :P


Efter: 


 


Stor skillnad tycker jag, till det bättre så klart! Det som köptes på IKEA var de två borden och mattorna (ja, det är faktiskt två stycken som jag lagt ihop!). Hade varit roligt om man hade haft möjlighet att köpa en ny soffa också, men det får bli en annan gång. Dessutom så saknar jag fortfarande en tavla över soffan, men inte hittat någon som passar in än. I vilket fall så blev det hundra gånger bättre mot innan :)


Vad tycker ni? Hiss eller diss?

 

 


Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards