Writergirl

Direktlänk till inlägg 2 december 2011

En boxningssäck

Av Jeanette - 2 december 2011 22:08

Jag önskar jag hade en boxningssäck hängande hemma som jag kunde slå på, för jag går omkring med så mycket irritation, ilska, frustration, ledsenhet och ångest som behöver få utlopp! Det lilla lugn som kom efter avslappningen är helt borta nu, vet knappt vart jag ska ta vägen.


Finns något jag är sugen på att göra, efter vissa övertalningsförsök, men tvekat så mycket att jag pratade med någon om det. Men frågan är om jag ska göra det jag troligen vill eller om ska jag fortsätta lyssna på någon annans ifrågasättande? Nu finns det dessutom någon annan som ska göra det jag funderat på, så skulle kännas som att jag härmades om jag gjorde det nu... Önskar att någon bar på svaret!



 




 
 
Kalle

Kalle

2 december 2011 22:34

Ibland så skulle en anna vilja ha en sådan boxningsäck för att avreagera sig på.

http://KalleGoesWriting.wordpress.com

 
Matilda

Matilda

3 december 2011 13:19

önskar också att jag hade en boxningssäck !!!

sv: jo det är många saker som måste spela in. Och katterna trivs nog här, det tror jag. Men jag är övertygad om att dom skulle trivas bättre om dom hade större yta att vara på. Och jag vet också att jag skulle må bättre om jag kunde göra ordning lägenheten utan risken att katterna river ner saker osv. Men vi får se om jag får napp någonstans :)

http://twinturbot.blogg.se

 
Mathias

Mathias

5 december 2011 21:48

Har du prövat att gå ut i skogen å skrika av dig?! :)

När det gäller det du vill göra så beror det nog lite på VAD det är för något, är du minsta tveksam så tycker jag att du inte ska göra det, eller så kan du skjuta det på framtiden å se hur du känner för det då...

http://www.facebook.com/profile.php?id=1083212865

 
Boxningssäcken

Boxningssäcken

3 november 2012 23:48

Jag har en boxningssäck, men den är mer som ett träningsredskap, inte något som jag avreagerar mig på.
Men jag förstår vad du menar. Vet att det är många fler som tänker som du. Kanske skulle det vara bra att skaffa en boxningssäck eller liknande, så att du kan bli av med ilskan ibland.
/Säcken

http://www.traningsredskap.net/traningsredskap_box

Jeanette

4 november 2012 12:40

Nu var det där inlägget skrivet för ett år sedan, då saker och ting såg rätt annorlunda ut så någon boxningssäck behövs inte. Detta är uppenbarligen bara reklam.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette - 21 januari 2015 15:30

Förra veckan så fick jag hem masken från H&M som jag beställt och naturligtvis var jag tvungen att ha ett litet photoshoot. Den här gången delar jag endast med mig av foton i gråskala. Kul med lite omväxling :)             (Kommentera gär...

Av Jeanette - 19 januari 2015 20:24


Nejdå, jag har inte glömt bort er! Det som verkligen är terapi när man mår kasst är att pyssla med saker man gillar, även om det tar emot. Idag till exempel så var jag i den lilla butiken med Panduro-prylar här i Skövde och köpte lite dekorplast. För...

Av Jeanette - 11 januari 2015 21:31


Jag har idag börjat ta ner allt som har med julen att göra. Har endast kvar att byta gardiner och att plocka isär julgranen och få ner alla grenar osv i lådan (en utmaning varje år), men allt pynt är i sina respektive lådor som blivit transporterade ...

Av Jeanette - 11 januari 2015 00:25

Som säkert ingen undgått så har stormen Egon dragit in under dagen. Vad passar inte bättre då än soffa, filt och senaste Beck-filmen, Familjen! För att toppa det hela så passar jag på att mysa till det lite extra med skenet från julgranen. Det gäller...

Av Jeanette - 5 januari 2015 22:53

Som kattägare så har jag mer eller mindre fått vänja mig vid tanken på att få ha den där katteplaren med hemskt tyg som inte alls passar in här hemma. Men så en dag så tänkte jag att "nej, varför ska jag stå ut med något bara för att jag har katt!" (...

Presentation


Här har ni en tjej från Skövde, född 1983, som bland annat gillar inredning, fota och skriva.

Instagram: nettanbutterfly

------------------

Here's a girl from Skövde, Sweden, born in 1983, who among other things likes interior design, photography

Translate

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år/Previous years

Sök i bloggen

Senaste inläggen/Latest posts

Kategorier/Categories

Arkiv/Archive

Länkar/Links

RSS

Besöksstatistik

Bloggvy


Ovido - Quiz & Flashcards